Logopedická diagnostika dyslálie u dětí v předškolním oddělení mateřské školy – Ivana Jirušková
Ivana Jirušková
Bakalářská práce
Logopedická diagnostika dyslálie u dětí v předškolním oddělení mateřské školy
Speech Therapy Diagnostics of Dyslalia at Pre-School Class Children of Nursery School
Anotace:
Práce se zabývá logopedickou diagnostikou dyslalie. Teoretická část se věnuje charakteristice předškolního věku, terminologii, etiologii, klasifikaci , symptomatologii, diagnostice a prevenci dyslalie. Praktická část zjišťuje aktuální stav výslovnosti u dětí v předškolním oddělení mateřské školyAbstract:
The topic is based on the speech diagnosis of dyslalia. The theoretical part of the work is pursued to the characteristic of the pre-school age, terminology, etiology, classification, symptom logy, diagnosis and prevention of dyslalia. The practical part discovers the actual level of pronunciation at pre-school children attending the kindergarten
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Renata Mlčáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku