Výchova a její sociokulturní kontext – Miroslava DOXANSKÁ
Miroslava DOXANSKÁ
Bakalářská práce
Výchova a její sociokulturní kontext
Education and its socio-cultural context
Anotace:
Bakalářská práce "Výchova a její sociokulturní kontext" se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí, které pocházejí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Teoretická část bakalářské práce má za cíl přiblížit trendy a opatření zmírňující handicapy ve vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a předkládá možnosti a doporučení ke zvýšení školní úspěšnosti sociálně znevýhodněných …víceAbstract:
The bachelor´s work "Education and its sociocultural context" deals with problems of upbringing and education of children coming from an environment, which is socioculturally disadvantaged. A theoretical part of the bachelor´s work aims to outline trends and measures softening handicaps in education of children with special educational needs, and presents possibilities and recommendations to increase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Petra Morvayová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOXANSKÁ, Miroslava. Výchova a její sociokulturní kontext. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociálně pedagogická asistence KS + 2 sp.
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Adéla ZÁMARSKÁ