Bc. Marcela ŠMÍDOVÁ

Diplomová práce

Role učících v procesu reprodukce vzdělanostních nerovností - případ praktických škol

The Role of Teachers in the Process of Reproduction of Educational Inequalities - The Case of Practical Schools
Anotace:
Diplomová práce byla zaměřena na téma vzdělanostních nerovností v České republice. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem ovlivňuje institucionální zázemí škol motivaci vyučujících na českých základních a praktických školách. Za tímto účelem byla použita kvalitativní metodologie, jejíž součástí byl sběr dat pomocí hloubkových rozhovorů pomocí návodu. Empirická práce rovněž zahrnovala předvýzkum, jehož …více
Abstract:
The diploma thesis was focused on the issue of educational inequalities of Czech Republic. The aim of the thesis was find out, how the institutional background of schools influences the motivation of teachers of Czech basic and special schools. The qualitative methodology was used. It included semi-structured interviews. The empirical phase included preliminary research, which caused the entry into …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Alena Pařízková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠMÍDOVÁ, Marcela. Role učících v procesu reprodukce vzdělanostních nerovností - případ praktických škol. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická