Role učících v procesu reprodukce vzdělanostních nerovností - případ praktických škol – Bc. Marcela ŠMÍDOVÁ
Bc. Marcela ŠMÍDOVÁ
Diplomová práce
Role učících v procesu reprodukce vzdělanostních nerovností - případ praktických škol
The Role of Teachers in the Process of Reproduction of Educational Inequalities - The Case of Practical Schools
Anotace:
Diplomová práce byla zaměřena na téma vzdělanostních nerovností v České republice. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem ovlivňuje institucionální zázemí škol motivaci vyučujících na českých základních a praktických školách. Za tímto účelem byla použita kvalitativní metodologie, jejíž součástí byl sběr dat pomocí hloubkových rozhovorů pomocí návodu. Empirická práce rovněž zahrnovala předvýzkum, jehož …víceAbstract:
The diploma thesis was focused on the issue of educational inequalities of Czech Republic. The aim of the thesis was find out, how the institutional background of schools influences the motivation of teachers of Czech basic and special schools. The qualitative methodology was used. It included semi-structured interviews. The empirical phase included preliminary research, which caused the entry into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Pařízková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMÍDOVÁ, Marcela. Role učících v procesu reprodukce vzdělanostních nerovností - případ praktických škol. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Sociální diferenciace v českém vzdělávacím systému
Aleš Bartušek -
Selektivita ve vzdělávacích systémech, její důsledky a řešení
Tereza Bartošová -
Komparace finského a českého vzdělávacího systému na úrovni primárního a nižšího sekundárního vzdělávání z hlediska selektivity
Eva Atanasová -
Sociální diferenciace v českém vzdělávacím systému
Aleš Bartušek -
Vliv institucionálního rámce na zadávání a průběh projektů rozvojové spolupráce
Jana ŘEZÁČOVÁ -
Vodní květ sinic jako motivace pro výuku stélkatých/bezcévných organismů na SŠ - pedagogická příručka
Kristýna Fialová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová