Využití dramatické výchovy při výuce občanské nauky – Jana Blažková
Jana Blažková
Bakalářská práce
Využití dramatické výchovy při výuce občanské nauky
Use of Dramatic Education in Teaching Civics
Anotace:
Bakalářská práce Využití metod dramatické výchovy při výuce občanské nauky se zabývá teoretickou stránkou dramatické výchovy, popisuje rozličné metody a techniky tohoto oboru, soustředí se na jeho význam a uplatnění ve vzdělávání a vymezuje jeho postavení v rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání České republiky. Dále krátce popisuje předmět občanské nauky a její cíle dle RVP ZV. Následně …víceAbstract:
The bachelor thesis The Use of Dramatic Education in Teaching Civics is concerned with a theoretical aspect of dramatic education, describes different methods and techniques of this field, focuses on its significance and application in education and delimits its position within the General Educational Programme of secondary schools of the Czech Republic. Moreover, it describes the subject called civics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jitka Masopustová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Blažková, Jana. Využití dramatické výchovy při výuce občanské nauky. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / anglický jazyk - humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Dramatická výchova a její postavení v systému vzdělávání - Antické Řecko a Řím - návrh metodického listu pro základní a gymnaziální vzdělávání
Markéta Capizzi -
Předškolní vzdělávání jako první etapa základního vzdělávání podle Rámcových vzdělávacích programů. Dramatická výchova jako možná cesta k naplňování stanovených klíčových kompetencí RVP PV.
Marie Hlávková