Spotřebitelé a obchod s vybraným druhem zboží – Ing. Tomáš Ric
Ing. Tomáš Ric
Disertační práce
Spotřebitelé a obchod s vybraným druhem zboží
Customers and the Trade with Selected Kind of Goods
Anotace:
Disertační práce Spotřebitelé a obchod s vybraným druhem zboží je zaměřena na dynamický svět oděvního průmyslu, zkoumajíc trendy v nákupních preferencích a chování spotřebitelů při nákupu zboží oděvního průmyslu. Práce, kombinující kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody včetně eye-trackingu, focus group a dotazníků, rozšiřuje a obohacuje existující modely rozhodování spotřebitelů, zejména ve …víceAbstract:
The dissertation Consumers and Trade in Selected Goods focuses on the dynamic world of the fashion industry, examining trends in consumer preferences and behavior. This work, which combines quantitative and qualitative research methods including eye-tracking, focus groups, and surveys, expands and enriches existing consumer decision models, particularly in relation to the social network Instagram. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Stanislava Grosová, externi, Ladislav Skořepa, externi, Dušan Pavlů, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková a odvětvová ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník -
Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování
Markéta Kuncová -
Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19
Denis Kupr -
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
Lucie Krikelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
13. 4. 2024