Jazyk v reklamách na produkty rychlého občerstvení: lingvistická analýza – Zuzana Bilavčíková
Zuzana Bilavčíková
Bakalářská práce
Jazyk v reklamách na produkty rychlého občerstvení: lingvistická analýza
The Language of Fast-Food Advertisements: A Linguistic Analysis
Abstract:
This bachelor thesis deals with printed fast-food advertisements of big companies, namely, McDonald's, KFC, Subway, and Burger King. It consists of the theoretical part and the practical part. In the theoretical part the definition of the advertisement can be found, as well as the division of advertisements, and the usefulness of advertising, but also the criticism of it. Then it focuses on the language …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tištěnými reklamami rychlého občerstvení, jmenovitě, McDonald 's, KFC, Burger King a Subway. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části je definován pojem reklama, jsou popsána i jednotlivá dělení reklam, a také je vysvětlena důležitost reklamy, ale je zde zmíněna i její kritika. Práce se poté soustředí konkrétně na jazyk reklam, protože ten …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bilavčíková, Zuzana. Jazyk v reklamách na produkty rychlého občerstvení: lingvistická analýza. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Jazyk v reklamách na nápoje
Kateřina Motýlová -
Reklama ve vyučování českému jazyku na 2. stupni ZŠ
Markéta Vašková -
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Věra Olšanská -
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Jana Karasová -
Psychologické aspekty v marketingové komunikaci firmy McDonald's
Veronika Jeřábková