Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci – Bc. Erika Čvandová
Bc. Erika Čvandová
Diplomová práce
Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci
Project of Marketing Mix for a Social Enterprise with Focus on Marketing Communication
Abstract:
This master's thesis deals with the project of marketing mix with a focus on marketing communication for selected social enterprise. The theoretical part serves to summarize the theoretical knowledge in the field of marketing strategy, marketing mix and tools of mar-keting communication. The literature review covers also the definition of social entrepre-neurship and specification of marketing of social …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá projektem marketingového mixu se zaměřením na marketin-govou komunikaci pro vybraný sociální podnik. Cílem teoretické části je shrnutí teoretic-kých poznatků z oblasti marketingové strategie, marketingového mixu a nástrojů marke-tingové komunikace. Literární rešerše zahrnuje také definici sociálního podnikání a vyme-zení specifik marketingu v sociálním podnikání. Následující …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČVANDOVÁ, Erika. \textit{Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/gx3jro/.
Jak správně citovat práci
Čvandová, Erika. Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Silvie Obselková -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková