Regionální značky v Plzeňském kraji pohledem spotřebitele – Lenka Zajícová
Lenka Zajícová
Diplomová práce
Regionální značky v Plzeňském kraji pohledem spotřebitele
Regional Brands in the Pilsen Region from the Consumer´s Point of View
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice nákupního chování spotřebitelů. Pozornost je primárně věnována chování spotřebitelů na trhu s potravinami. Zkoumány jsou rozdíly v nákupním chování a postoj spotřebitelů především v souvislosti s regionálním značením. Cílem práce je zhodnocení spotřebitelského chování ve vztahu k regionálnímu značkám v Plzeňském kraji.První část práce obsahuje literární rešerši …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of consumer purchasing behaviour. Attention is primarily paid to consumer behaviour in the food market. The differences in buying behaviour and consumer attitudes are mainly examined in the context of regional branding. The goal of this thesis is to evaluate consumer behaviour concerning regional brands in the Pilsen region. The first part of the thesis contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Veronika Večerková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Sukontha Surattanaporn -
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Anna Přibylová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous
Název
Vložil
Vloženo
Práva