Mgr. Markéta KUČEROVÁ

Bakalářská práce

Vývoj libereckého veletržního areálu v historické retrospektivě

A historical retrospective of traid fairs in Liberec
Anotace:
Teoretická část této práce charakterizuje pojem výstav a veletrhů a jejich význam, dále stručně seznamuje s historií Liberce. V analytické části se podrobně popsán vývoj výstavnictví v Liberci od prvopočátků, tedy trhů v patnáctém století přes Německo - Českou výstavu v roce 1906, akce spolku Rechienberg Messe, jednotlivé ročníky Severočeských výstavních trhů, Libereckých výstavních trhů a Libereckých …více
Abstract:
Theory part of this work describes what the fair and exhibiton means. There is short introducing article about Liberec too. In analytic part, there is detailed describtion of the history and development of fairs and exhibitons in Liberec from the begining, the fairs in the fiftheen century through German {--} Czech fair in 1906, events organised by Reichenberg Messe union, each year of Severočeské …více
 

Klíčová slova

výstavy a veletrhy Liberec
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2005
Zveřejnit od: 5. 5. 2005
Identifikátor: 527

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2005
  • Vedoucí: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUČEROVÁ, Markéta. Vývoj libereckého veletržního areálu v historické retrospektivě. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace