Komunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firem – Markéta KUŽELÍKOVÁ
Markéta KUŽELÍKOVÁ
Bakalářská práce
Komunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firem
Social Networking Sites and their Importance for Marketing Activities of Companies
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím komunitních webů pro marketingové aktivity firem. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky marketingu na internetu a jsou zde dále popsány marketingové možnosti vybraných komunitních webů. Praktická část se zabývá prezentací společnosti Staropramen na Facebooku, jejím zhodnocením na základě vypočtených ukazatelů a následným porovnáním s konkurencí. Závěr …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the utilization of social media in marketing activities of companies. The theoretical part contains the introduction to the issues of the Internet marketing followed by the description of marketing possibilities of selected social media. The practical part deals with the presentation of Staropramen Company on Facebook, its assessment based on calculated indicators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Petrtyl
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUŽELÍKOVÁ, Markéta. Komunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firem. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev