Projekt zlepšení využití CRM ve vybrané společnosti – Marie Lysoňková
Marie Lysoňková
Diplomová práce
Projekt zlepšení využití CRM ve vybrané společnosti
Project of Improving the CRM Usage in Chosen Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti. Cílem práce je projekt zlepšení využití řízení vztahů se zákazníky. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. První část se zabývá literární rešerší problematiky. Ve druhé části je představena společnost, jsou využity situační analýzy a analýza současného stavu. Na základě výsledků analýz byl navržen samotný …víceAbstract:
The master thesis is focused on customer relationship management a chosen company. The main aim of the work is a project of improvement usage of customer relationship management. The thesis is divided into theoretical and practical part. First part contains literature review of the issue. In the second part, there is a company introduction, used situation analyses and current state analysis. According …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lysoňková, Marie. Projekt zlepšení využití CRM ve vybrané společnosti. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová