Vliv emocí na zákazníka při volbě značky – Veronika Kosková
Veronika Kosková
Bakalářská práce
Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
The Impact of Emotions on Customer Brand Choice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv emocí na zákazníka při volbě značky. Teoretická část práce poskytuje úvod do oblastí marketingu, brandingu a nákupního chování, a také shrnuje předchozí výzkumy týkající se ovlivňování spotřebitelů při rozhodování o nákupu zboží. Praktická část práce obsahuje hloubkové rozhovory s firmami se sportovním oblečením a dotazníkové šetření mezi respondenty, kde se …víceAbstract:
The focus of this batchelor’s thesis is the impact of emotions on customer brand choice. The theoretical part of the thesis provides an introduction to the areas of marketing, branding and consumer behavior, and also summarizes previous research related to influencing consumers‘ purchasing decisions. The practical part of the thesis includes in-depth interviews with sportswear companies and a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
- Oponent: Romana Žihlavníková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Factors Influencing Customers’ Bank Selection Decision
Teymur Akhundov -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
International Student Recruitment, Brand Amplification, and Student Retention Initiatives in Higher Education
Deepak Sunil Kumar -
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
Thái Hoàng Yến Nguyễn -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Volba marketingové strategie při vstupu nového produktu na trh
Kateřina Nováková -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva