Veronika Kosková

Bakalářská práce

Vliv emocí na zákazníka při volbě značky

The Impact of Emotions on Customer Brand Choice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv emocí na zákazníka při volbě značky. Teoretická část práce poskytuje úvod do oblastí marketingu, brandingu a nákupního chování, a také shrnuje předchozí výzkumy týkající se ovlivňování spotřebitelů při rozhodování o nákupu zboží. Praktická část práce obsahuje hloubkové rozhovory s firmami se sportovním oblečením a dotazníkové šetření mezi respondenty, kde se …více
Abstract:
The focus of this batchelor’s thesis is the impact of emotions on customer brand choice. The theoretical part of the thesis provides an introduction to the areas of marketing, branding and consumer behavior, and also summarizes previous research related to influencing consumers‘ purchasing decisions. The practical part of the thesis includes in-depth interviews with sportswear companies and a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
  • Oponent: Romana Žihlavníková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON