Analýza komunikačního mixu 1. FC Slovácko – Milan Hlůšek
Milan Hlůšek
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu 1. FC Slovácko
Communication Mix Analysis of 1. FC Slovácko
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu 1. FC Slovácko a jejím cílem je celkové zhodnocení marketingové komunikace a navržení opatření k jejímu zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán marketingový komunikační mix, podstata komunikace s veřejností a rozčlenění cílových skupin. Důležitou částí je také začlenění analýz marketingového …víceAbstract:
This bachelor thesis is aimed at the analysis of the communication mix of the 1. FC Slovácko football club. Its goal is to generally evaluate marketing communication and to design measures for its improvement. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the marketing communication mix, the essence of communication with the public and the classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hlůšek, Milan. Analýza komunikačního mixu 1. FC Slovácko . Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Narušená komunikační schopnost ve vybraných mateřských školách v regionu Uherské Hradiště
Irena Hučíková -
Logopedická péče v mateřských školách okresu Uherské Hradiště
Michaela KRATOCHVÍLOVÁ -
Interní komunikace SUPŠ Uherské Hradiště
Pavlína Presová -
Redesign webových stránek Slováckého divadla Uherské Hradiště
Monika Kalinová -
ICT plán Střední uměleckoprůmyslové školy Uherské Hradiště
Karla STRÁNSKÁ -
Geografická segmentace návštěvníků Aquaparku Uherské Hradiště v období letní sezóny
Ladislava Vydláková -
Komunikace Letní filmové školy Uherské Hradiště
Andrea Varmužová -
Marketingová komunikace esportové sekce fotbalového klubu 1. FC Slovácko a.s.
Radim Skála