Logoterapeutické hodnoty v zážitkové pedagogice pro adolescenty – Roman PITR
Roman PITR
Diplomová práce
Logoterapeutické hodnoty v zážitkové pedagogice pro adolescenty
Logotherapy values in experiential education for adolescents
Anotace:
Práce pojednává o využití logoterapeutických hodnot jako inspirace pro zážitkový program určený dospívajícím za účelem integrovat je do jejich identity. Cílem je nalezení styčných témat mezi logoterapií a adolescencí s využitím pro přípravu zážitkového kurzu. Práce začíná psychologickou charakteristickou věku adolescence se zaměřením na Eriksonem popsanou identitu jako hlavní téma tohoto období. V …víceAbstract:
This study is about the use of logotherapeutical values as an inspiration for experience program for adolescents with the purpose to integrate them into their identity. The aim of this study is to find common topics of logotherapy and adolescence and their using for the preparation of experience courses. This study begins with a psychological characterisation of adolescence with focus on the indentity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Zveřejnit od: 15. 4. 2010
Identifikátor:
10030
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ludmila Muchová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PITR, Roman. Logoterapeutické hodnoty v zážitkové pedagogice pro adolescenty. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka -
Vnímání smyslu života u studentek Střední zdravotnické školy
Ivana JANÍKOVÁ -
Naplnění smyslu života studentů gymnázia ve vybraném městě
Marcela Vykouková -
Smysl života jako oblast spirituality u dětí navštěvujících NZDM
Magdalena Vašutová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
Identita v pohybu - Proměna osobní identity jedince na základě absolvování dlouhodobého studijního zahraničního programu
Veronika Ozdincová -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová
Název
Vložil
Vloženo
Práva