Evaluation of Textbooks: Developing Vocabulary – Monika Tesařová
Monika Tesařová
Bakalářská práce
Evaluation of Textbooks: Developing Vocabulary
Evaluation of Textbooks: Developing Vocabulary
Abstract:
This bachelor thesis deals with teaching vocabulary taught in the chosen textbook titled English 3 by Milena Kelly. The theoretical part focuses on crucial features related to the topic and consists of three main chapters that examine the official documents dealing with schooling at elementary schools, characteristics of mentally disabled pupils, teaching vocabulary and textbook theory needed for its …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vyučováním slovní zásoby ve vybrané učebnici English 3 od Mileny Kelly. Teoretická část se zaměřuje na klíčové rysy, které mají úzkou souvislost s tématem. Teoretická část se skládá ze tří hlavních kapitol, které zkoumají oficiální dokumenty týkající se školní docházky na základních školách, charakteristiky žáků s mentálním postižením, výuky slovní zásoba a teorie učebnic …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tesařová, Monika. Evaluation of Textbooks: Developing Vocabulary. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Význam ergoterapie u mentální retardace
Šárka MASTNÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová