Pedagogika Jaroslava Foglara a obecně skautingu – Tomáš Chovanec
Tomáš Chovanec
Bakalářská práce
Pedagogika Jaroslava Foglara a obecně skautingu
Pedagogy of Jaroslav Foglar and scounting in general
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje vliv pedagogických myšlenek Jaroslava Foglara na skautskou mládež prostřednictvím jeho literárních děl a využívá metody kvalitativního výzkumu k průzkumu názorů dnešních mladých lidí. Definovaná kritéria pro účastníky a výsledky odhalují důležitost osobnosti Jaroslava Foglara pro současné skauty.Abstract:
This Bachelor's Thesis Describes the Influence of Jaroslav Foglar's pedagogical Ideas on Young Scouts Using the Method of Qualitative Research for Finding out the Point of View of Today's Youth. Defined Criteria for The Participants in Research and the Results Reveal Importance of Jaroslav Foglar's Personality for Contemporary Scout Youth.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chovanec, Tomáš. Pedagogika Jaroslava Foglara a obecně skautingu. Brno, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Jak "oldskauti" vnímají výchovu mládeže v současných skautských oddílech
Eva Škvorová -
Současný skautský pedagog Miloš Zapletal a jeho význam pro výchovu dětí a mládeže
Petra URBANOVÁ -
Předčasné odchody ze studijního oboru Sociální pedagogika a poradenství na úrovni bakalářského stupně studia
Michaela Orságová -
Sociální pedagogika v konceptu mezinárodní třídy na University College Lillebælt v Dánsku
Barbora Němcová -
Informální učení studentů oboru sociální pedagogika
Šárka Chlupová -
Stáří a stárnutí z pohledu studentek oboru Sociální pedagogika
Šárka Chlupová -
„Kvalita studia oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na PdF MU“
Vojtěch Drahoňovský -
Zážitková pedagogika v sekundární drogové prevenci
Zuzana Vaňková