Efektivita marketingové komunikace během pandemie – Pascal Gerhardt
Pascal Gerhardt
Bakalářská práce
Efektivita marketingové komunikace během pandemie
EFFECTIVENESS OF MARKETING COMMUNICATION DURING A PANDEMIC
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na efektivitu marketingové komunikace během pandemie. Cílem práce je analýza změn v komunikaci zdravotnických společností během koronavirové krize. Práce se soustředí hlavně na změny, které vznikly v oddělení marketingu společnosti B. Braun Medical, s.r.o. zabývající se prodejem zdravotnických zařízení a pomůcek. Dále jsou v práci zahrnuté změny vzniklé v jiných světových …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the effectiveness of marketing communication during a pandemic. The aim of the work is to analyze the changes in the communication of healthcare companies during a pandemic. The work focuses on the changes that have occurred in the marketing department of B. Braun Medical, s.r.o. dealing with the sale of medical devices and aids. The work also includes changes created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Iva Prokopová
- Oponent: Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva