Analýza marketingové komunikace společnosti easyMed – Nikolas Kožurik
Nikolas Kožurik
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti easyMed
Analysis of the Marketing Communication of the easyMed Company
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace společnosti easyMed s.r.o., která je dovozcem a distributorem zdravotnického materiálu pro Českou a Slovenskou republiku.V teoretická části je popsán obecně marketing a marketingová komunikace. Dále jsou zde vysvětlena specifika trhu B2B a legislativní omezení reklamy pro propagaci zdravotnických produktů.V praktické části je zhodnocen …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse aspects of marketing communication in the company easyMed s.r.o., which is an importer and distributor of medical devices for the Czech and Slovak Republic.The theoretic part describes marketing in general along with marketing communications. The following explains the features of the B2B market and legislative restrictions on advertising for the promotionof …víceKlíčová slova
Reklama B2B marketingová komunikace easyMed s.r.o. zdravotnický materiál lékař pacient
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva