Návrh metod pro sebeřízené učení žáků v odborném vzdělávání – Ing. Lucie Mesteková
Ing. Lucie Mesteková
Bakalářská práce
Návrh metod pro sebeřízené učení žáků v odborném vzdělávání
Suggestion of methods for self-directed learning in vocational education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývala autonomií žáka a jeho sebeřízeným učením. Hlavním cílem práce bylo navrhnout metody, které by měly vést žáky odborné střední školy v oboru cestovní ruch k sebeřízenému učení. V teoretické části byly definovány pojmy autonomie žáka a sebeřízené učení, formulovány styly a strategie učení, vysvětlen rozdíl mezi řízeným a sebeřízeným učením. Byla provedena analýza vybraných …víceAbstract:
The bachelor's thesis dealt with learner autonomy and self-directed learning. The main aim of the thesis was to propose methods to guide the students of a vocational secondary school in the field of tourism towards self-directed learning. The theoretical part defined the concepts of learner autonomy and self-directed learning, formulated learning styles and strategies, and explained the difference …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jiří Votava, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Tomšíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program:
Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Proces odškolování žáků ve svobodné základní škole: Zkušenost s přestupem na sebeřízené vzdělávání očima žáků a pedagogů.
Sára Špatková -
Motivace žáků vybraných demokratických škol k učení
Adéla Klírová -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva