Analýza spotřebního chování zákazníků kaváren – Marie BENDOVÁ
Marie BENDOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spotřebního chování zákazníků kaváren
Analysis of Coffeehouse Customer Behaviour.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním zákazníků kaváren. Jsou zde definovány důležité pojmy a faktory, které mohou ovlivňovat spotřební chování a kupní rozhodovací proces spotřebitele se zvláštním důrazem na zákazníky kaváren. Je zde také popsána současná situace na trhu s kávou a proveden marketingový průzkum trhu, zaměřující se na spotřební chování zákazníků kaváren v Olomouci.Abstract:
The bachelor thesis is concerned with consumer behaviour of café customers. It defines the important concepts and factors that can influence consumer behaviour and the purchasing decision process, with a special emphasis on customers of cafés. There is also the description of the current situation on the coffee market and a conduct of marketing research on consumer behaviour of café customers in Olomouc …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Filip Auinger
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENDOVÁ, Marie. Analýza spotřebního chování zákazníků kaváren. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím
Název
Vložil
Vloženo
Práva