E-shop jako alternativní distribuční kanál firmy – Ing. Ondřej Říha
Ing. Ondřej Říha
Bakalářská práce
E-shop jako alternativní distribuční kanál firmy
E-shop as an additional distribution channel of the company
Anotace:
Tato práce popisuje význam e-shopu jako distribučního kanálu v kontextu podnikání, obsahuje přehled technologických řešení na trhu a implementaci vlastní aplikace e-shopu.Abstract:
This thesis discusses the significance of ecommerce as a distribution channel within the business environment, gives an overview of technology solutions available on the market, and of actual implementation of an ecommerce project.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Holá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Říha, Ondřej. E-shop jako alternativní distribuční kanál firmy. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní distribuční kanály a směry jejich vývoje
Petr Pevný -
Alternativní distribuční kanály – důležitá cesta prodeje i péče o klienty
Dominika Dušková -
Alternativní distribuční kanály českých bank v obchodní i technické praxi
Daniel Ripel -
Pobočková síť a alternativní distribuční kanály
Veronika Nováková -
Alternativní distribuční kanály v pojišťovnictví
Radim Matera -
Alternativní kanály bankovních služeb
Radim Štantejský -
Alternativní kanály bankovních služeb
Petra Kocourková -
Distribuční sítě v pojišťovnictví ČR, jejich analýza a srovnání se stavem v zemích EHP
Lenka Dvořáková