Marketingová strategie vysoké školy – Bc. Eva Vymazalová
Bc. Eva Vymazalová
Diplomová práce
Marketingová strategie vysoké školy
Higher Education Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií Moravské vysoké školy Olomouc a Univerzity Palackého v Olomouci. Cílem této diplomové práce je komparace marketingových nástrojů vybraných škol. Dílčím cílem bylo také zodpovědět otázku, zda využívají soukromé vysoké školy stejně účinné marketingové nástroje, jaké využívají veřejné vysoké školy. Aby tohle bylo možné potvrdit, byly navrhnuté určité doporučení …víceAbstract:
The thesis covers marketing strategy of the Moravian Business College Olomouc and the Palacký University Olomouc. The main aim of this thesis is to match the marketing tools of selected schools. The partial aim was also to answer the questions of whether private universities use as effective marketing tools as public universitites do. There was a recommendation proposed to confirm this theory. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Omar AMEIR, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vymazalová, Eva. Marketingová strategie vysoké školy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Ing.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Najman, M.
23. 4. 2020