Komunikace zdravého životního stylu – Kateřina Beranová
Kateřina Beranová
Bakalářská práce
Komunikace zdravého životního stylu
The Healthy Lifestyle Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací zdravého životního stylu. Jejím cílem je vy-tvořit analýzu in-store komunikace firmy Sklizeno. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se oboru podpory prodeje a osobního prodeje. V této části jsou také definovány výzkumné otázky. Praktická část se věnuje provedenému marketingovému výzkumu, ve kterém byla využita metoda mystery shoppingu a pozorování. Na …víceAbstract:
This thesis deals with communication of a healthy lifestyle. to create Sklizeno in-store communication analysis. The theoretical part defines terms related to the field of sales promotion and personal selling. In this section are also defined research questions. The practical part is devoted to marketing research in which was used the method of mystery shopping and observations. At the end of the work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Beranová, Kateřina. Komunikace zdravého životního stylu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na zdravý životní styl české společnosti
Jana Foukalová -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v oblasti food marketingu zdravé výživy
Kateřina Měntielová -
Marketingová komunikace ve firmě Zdravé opalování
Eliška BRAUNOVÁ -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Aktuální a budoucí vývojový trend zdravého životního stylu, jako silného nástroje marketingové komunikace společnosti Decathlon
Lukáš Wodecki -
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Michaela Sahajová