Marketing muzea Veteran Arena – Radomír Mlčoch, DiS.
Radomír Mlčoch, DiS.
Bakalářská práce
Marketing muzea Veteran Arena
Marketing of Museum Veteran Arena
Anotace:
Práce se zabývá analýzou muzea Veteran arena v Olomouci. První část popisuje a definuje teoretická hlediska, která jsou poté aplikována v části praktické. Druhá část charakterizuje muzeum Veteran arena. Zde je popsána historie společnosti, její dosavadní úspěchy i aktuální nabídka sluţeb pro zákazníka. Dále se tato práce zaměřuje na dosavadní marketingové aktivity, analýzu SWOT a marketingový průzkum …víceAbstract:
This work deals with the Analysis of the Museum Veteran arena in Olomouc. The first part describes and defines theoretical bases, which are applied in the practical part of this work. The second part describes Museum Veteran arena. Here is described the history of the company, its past achievements and current range of services for the customer. Furthermore, this work focuses on the analysis current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2013
Zveřejnit od: 5. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Monika MACKOVÍKOVÁ
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mlčoch, Radomír. Marketing muzea Veteran Arena. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 8. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing muzea Veteran Arena
Radomír Mlčoch -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková
Název
Vložil
Vloženo
Práva