Aneta Požárová

Bakalářská práce

zkušební bakalářka Marketingová analýza firmy Kofola

Anotace:
Předmětem této bakalářská práce je česká firma – Kofola. Našly jsme informaci, že nápoj kofola vznikl jako náhražka dříve nedostupné Coca-Coly či Pepsi. Naším cílem je zjistit, jak si tato česká tradiční firma vede z marketingového pohledu. Výsledků docílíme marketingovým výzkumem a vlastní marketingovou analýzou podniku. Na základě našeho dotazníku vyvodíme závěr a doporučení.
Abstract:
The subject of this Bachelor thesis is the Czech company “Kofola”. We found the information that the beverage called “kofola” was created as a cheap substitute of previously unavailable beverages such as Coca-Cola or Pepsi. Our goal is to find out how this Czech traditional company is doing on the Czech market nowadays. We are going to use the marketing survey to get the results. After the survey we …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
eonomika a managment