Evropa jako téma komunikace-Komunikace a prezentace předsednictví České republiky v Radě EU – Mgr. Kateřina POPOVÁ
Mgr. Kateřina POPOVÁ
Diplomová práce
Evropa jako téma komunikace-Komunikace a prezentace předsednictví České republiky v Radě EU
Europe as a Communication Topic-Communication and publicity for the Czech EU Presidency
Anotace:
Předsednictví České republiky v Radě Evropské unie v první polovině roku 2009 je výzvou mimořádného rozsahu i významu. Způsob, jakým se s tímto úkolem ČR vypořádá,významně ovlivní image a jméno našeho státu v Evropě, a to na řadu let po skončení samotného výkonu předsednictví. Úspěšné zvládnutí předsednictví může potvrdit pověst České republiky jako vyspělého státu s dobře fungujícím politickým vedením …víceAbstract:
Czech presidency of the Council of the European Union in the first half of 2009 is a chal-lenge of great importance and scope. The way the Czech Republic handles the task signifi-cantly influences image and reputation of our country in Europe for many years after the presidency finishes. Successful presidency management can confirm the reputation of the Czech Republic being advanced country with well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7607
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POPOVÁ, Kateřina. \textit{Evropa jako téma komunikace-Komunikace a prezentace předsednictví České republiky v Radě EU}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/h34xo1/.
Jak správně citovat práci
POPOVÁ, Kateřina. Evropa jako téma komunikace-Komunikace a prezentace předsednictví České republiky v Radě EU. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani -
Strategie marketingové komunikace pro vybranou instituci
Blanka Steinerová -
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Marketingová komunikace ve finanční instituci
Veronika Stumpfová -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Aneta Königová