Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Bc. Nikola MICHLOVÁ
Bc. Nikola MICHLOVÁ
Diplomová práce
Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
The Use of Marketing Communication to Increase Company Competitiveness
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Cílem této práce je zmapovat marketingovou komunikaci a její nástroje ve společnosti The PUB Franchising s.r.o. a na základě této analýzy navrhnout doporučení na zlepšení marketingové komunikace, která by přispěla ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající …víceAbstract:
The thesis focuses on the use of marketing communication to increase company competitiveness. The aim of this thesis is to analyse marketing communication and marketing communication tools in the company The PUB Franchising s.r.o. and to suggest recommendations to improve marketing communication, which would contribute to increase company competitiveness. The theoretical part presents the knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
41293
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MICHLOVÁ, Nikola. Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Plzeň, 2011. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Návrh na změnu marketingové komunikace a komunikačního mixu podniku Royal Rolls
Petr Ngo -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková