Bc. Nikola MICHLOVÁ

Diplomová práce

Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku

The Use of Marketing Communication to Increase Company Competitiveness
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Cílem této práce je zmapovat marketingovou komunikaci a její nástroje ve společnosti The PUB Franchising s.r.o. a na základě této analýzy navrhnout doporučení na zlepšení marketingové komunikace, která by přispěla ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající …více
Abstract:
The thesis focuses on the use of marketing communication to increase company competitiveness. The aim of this thesis is to analyse marketing communication and marketing communication tools in the company The PUB Franchising s.r.o. and to suggest recommendations to improve marketing communication, which would contribute to increase company competitiveness. The theoretical part presents the knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor: 41293

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MICHLOVÁ, Nikola. Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Plzeň, 2011. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická