Nákupní chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými výrobky – Bc. Andrea Habáňová
Bc. Andrea Habáňová
Diplomová práce
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými výrobky
Purchase behaviour of consumers on the market with chocolate and chocolate products
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými výrobky v České republice a v Německu. Zahrnuje výsledky primárního šetření, které zkoumá chování spotřebitelů v obou sledovaných zemích. Na základě těchto získaných výsledků vyhodnocuje společné i rozdílné charakteristiky spotřebitelů v jednotlivých zemích. Práce se zabývá faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu …víceAbstract:
This thesis is focused on consumer’s behaviour on the market with chocolate and chocolate products in Czech republic and Germany. This includes the results of primary examination which scrutinizes behaviour of consumers in both countries. On the basis of those results we analyse characteristics of consumers in the Czech republic and Germany and evaluate which of those characteristics they have in common …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
The Sharing Economy: behaviour of young consumers
Alfredo Mantovani Escalante -
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni -
Comparing the online behaviour of Generation Z consumers before and after the Covid-19 pandemic
Alexia Tara Jones -
Factors influencing behaviour of young consumers in the wine market
Jakub Vičík -
Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy
Markéta PINCOVÁ -
Spotrebné zvyklosti seniorov v oblasti cestovného ruchu
Kristína Šivová -
Spotřební zvyklosti rodin s dětmi v oblasti cestovního ruchu
Šárka Schwarzová