Učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě – Jan Komárek
Jan Komárek
Bakalářská práce
Učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě
Teacher as co-creator of climate in class
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na třídního učitele jako spolutvůrce klimatu ve tří-dě. V první kapitole teoretické části je popsáno klima školní třídy a jeho typy, pozi-tivní třídní klima a zdroje jeho utváření a metody zkoumání třídního klimatu. Dru-há kapitola teoretické části je zaměřena na faktory ovlivňující klima školní třídy, konkrétně na žáka střední školy, sociální prostředí žáka, mezi které …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on a class teacher as co-creator of the classroom cli-mate. The first chapter of the theoretical part describes the climate of the classro-om and its types, the positive class climate and the sources of its formation and the methods of exploring the class climate. The second chapter of the theoretical part focuses on the factors influencing the climate of the classroom, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Dana Linhartová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Classroom Climate and Its Impact on Student Interaction in an English Class
Renata Schmidtová -
Třídní klima u žáků na 1. stupni ZŠ
Jitka Koštuříková -
Význam adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima
Eliška Peterková -
Klima školní třídy v souvislosti s integrací ukrajinských žáků
Veronika PEŠKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová