Spokojenost zákazníků kavárny – Bc. Tereza Castaňedová
Bc. Tereza Castaňedová
Diplomová práce
Spokojenost zákazníků kavárny
Customer satisfaction of Café
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zjištění míry spokojenosti zákazníků kavárny Hugo. Spokojenost je prošetřena v rámci marketingového výzkumu, který byl proveden v kavárně Hugo v Jablonci nad Nisou. Cílem diplomové práce je zjistit míru spokojenosti zákazníků, vhodně interpretovat výsledky šetření a navrhnout taková řešení, která by měla přispět k rozvoji firmy a zlepšení nevyhovujících atributů spokojenosti …víceAbstract:
Customer satisfaction of Café This thesis focuses on the measurement of customer satisfaction at a selected cafe. The level of customer satisfaction is investigated by way of marketing research conducted at café Hugo in Jablonec nad Nisou. The goals of this thesis are to determine the level of customer satisfaction, to interpret it appropriately and to propose solutions that will contribute to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Castaňedová, Tereza. Spokojenost zákazníků kavárny. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva