Bc. Anna ZAPLETALOVÁ

Bakalářská práce

Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy

Marketing comunications influence on eating disorders
Anotace:
Neustálý vývoj technologií, který nám dává stále více možností jak komunikovat, se bohu-žel projevuje i v negativních směrech. Jedním z nich je vzrůst počtu nemocných mentální anorexií, mentální bulimií a záchvatovým přejídáním. Proč? Jejich vznik je u jedince sice většinou zapříčiněn spojením několika faktorů, avšak jedním z těch závažných je vliv médií a marketingu. Tato práce se snaží přinést pohled …více
Abstract:
Continual development of new technologies which gives us more and more ways how to communicate have unfortunately negative meaning as well. One of them is increase of peo-ple who have anorexia nervosa, bulimia nervosa and compulsive overeating. Why? Their beginning is mostly cause of several factors but one of them, which is very relevant is in-fluence of media and marketing. This work try to bring …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10544

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZAPLETALOVÁ, Anna. Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace