Monika Šiltová

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie CK IRRA

Analysis of Tour Operator IRRA Marketing Strategy
Anotace:
Analýza stávající marketingové strategie CK IRRA a vytvoření návrhů na její vylepšení, a to na základě studia dostupných informačních zdrojů a výsledků vlastního dotazníkového šetření o používaných marketingových metodách cestovních kanceláří v České republice.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.