Barbora Slavíková

Bakalářská práce

Nástroje pro zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu ve fitness centru

Tools to increase customer loyalty and maintain continuous growth in the fitness center
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu zákazníků ve fitness centru HH-GYM, pomocí vzdělávacího semináře. První část se zaměřuje na teorii marketingu, jeho využití, strategické plánování a marketing ve sportu. Analytická část zpracovává data ohledně prostředí firmy i interní problémy. Návrhová část přináší konkrétní doporučení ve formě vzdělávacího semináře …více
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on increasing customer loyalty and maintaining the permanent growth of customers in the HH-GYM fitness center, using an educational seminar. The first part focuses on the theory of marketing, its use, strategic planning and marketing in sports. The analytical part processes data regarding the company's environment and internal problems. The draft part brings concrete …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Miriam Habibi, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management