Způsoby trávení volného času lidí s mentální retardací – Anna ŠIMÁŇOVÁ
Anna ŠIMÁŇOVÁ
Bakalářská práce
Způsoby trávení volného času lidí s mentální retardací
Leisure time activities of mentally retarded people
Anotace:
Bakalářská práce popisuje možnosti využití volného času a jejich jednotlivých činností v Domově sociálních služeb v Litvínově ? Janov, kde jsou umístěni klienti různého stupně mentálního postižení. Teoretická část popisuje charakteristiku mentální retardace, její klasifikaci podle hloubky, která se dělí do šesti základních kategorií, dva typy mentální retardace a dále jsou zde popsány příčiny vzniku …víceAbstract:
This bachelor´s thesis describes possibilities of spending leisure time and their particular activities in the Home of Social Care in Litvínov - Janov where clients with different levels of mental retardation live. The theoretical part of this work describes the characteristic of mental retardation, its classification according to its depth which is devided into six basic cathegories, two types of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Radka Kulhánková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMÁŇOVÁ, Anna. Způsoby trávení volného času lidí s mentální retardací. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času + 4 sp.
Práce na příbuzné téma
-
Dítě s mentální retardací ve výchovně vzdělávacím procesu
Kateřina Benešová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s lehkým a středním stupněm mentální retardace z pohledu asistenta pedagoga
Lenka KAVALCOVÁ -
Specifika života dětí s mentální retardací v dětském domově
Dorota Skokanová -
Profesní orientace žáků s lehkou mentální retardací s využitím multimediálních výukových opor
Martin Dosedla -
Smyslová a rozumová výchova u žáků se středně těžkou a těžkou mentální retardací při výchovně vzdělávacím procesu v počítačové učebně a ve třídě
Jana Čalová -
Vzdělávání žáka s autismem a mentální retardací integrovaného do základní školy běžného typu
Ivana Matějíčková -
Volný čas jako dimenze kvality života seniorů
Denisa Nespěšná -
Volný čas a volnočasové aktivity mladé generace v Hustopečích
Jana Hrnčiříková