Bc. Martin Šlahař

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o.

Project of Marketing Communications in Company Alaris Czech Republic s. r. o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikace pro společnost Alaris Czech Republic s.r.o. Práce se opírá o teoretické výstupy, které byly zjištěny na základě studia příslušné literatury, provedenou analýzou zkoumané společnosti, analýzou jejich konkurence a SWOT analýzou, které sloužily jako podklad pro zpracování projektové části. Projektová část obsahuje několik návrhů, kdy …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is an elaboration of marketing communications suitable for company Alaris Czech Republic s.r.o. The thesis is based on a theoretical output which was obtained by studying relevant literature, by analysis of the company, by analysis of its competition and SWOT analysis of Alaris Czech Republic s.r.o. These data serves as a basement for project part examinantion of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šlahař, Martin. Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s. r. o.. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing