Odpovědnost za vady při prodeji zboží v obchodě – Kateřina HAČKOVÁ
Kateřina HAČKOVÁ
Bakalářská práce
Odpovědnost za vady při prodeji zboží v obchodě
Liability for defects by the sale of goods in a shop
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo popsat a analyzovat právní úpravu odpovědnosti prodávajícího za vady při prodeji zboží v obchodě a popsat problémy při uplatňování reklamací. Právní úprava byla popsána a analyzována v teoretické části práce. V praktické části byl proveden dotazníkový výzkum jak na straně kupujících, tak na straně prodávajících. Bylo zjištěno, že kupující nevědí, jaká práva mají při reklamacích …víceAbstract:
The aim of this thesis was to describe and analyze legislation liability of the seller for defects in the sale of goods in a shop and describe and analyze problems in the application of reclaims. Legislation has been described and analyzed in the theoretical part. In the practical part was a questionnaire survey which was done on the part of buyers and sellers. It was found that the buyer does not …víceKlíčová slova
reklamace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří PÍSEČKA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAČKOVÁ, Kateřina. Odpovědnost za vady při prodeji zboží v obchodě. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Strukturální politika EU pro veřejnou správu
Práce na příbuzné téma
-
Reklamace z pohledu právní úpravy a praxe
Kateřina Smítková -
Dopady reklamace na podnikání
Mojmír Krátký -
Zefektivnění procesu reklamace dodávek montážních dílů z Expedičního centra do externího montážního závodu
Roman Kettner -
Reklamace v letecké přepravě
Karolína Šafková -
Systém managementu kvality s aspektem na reklamace
Tereza Giblo -
Reklamace a reklamační řízení v maloobchodním prostředí
Vlasta Hladíková -
Reklamace faktických vad zboží v rámci mezinárodní obchodní transakce
Kateřina Stránská -
Software pro online reklamace
Petr Pololáník
Název
Vložil
Vloženo
Práva