Aspekty inkluzivního vzdělávání dítěte s poruchou autistického spektra při běžné ZŠ – Jana KUŘÁTKOVÁ
Jana KUŘÁTKOVÁ
Diplomová práce
Aspekty inkluzivního vzdělávání dítěte s poruchou autistického spektra při běžné ZŠ
Aspects of inclusive education of a child with an autistic spectrum disorder at a regular elementary school
Anotace:
Diplomová práce "Aspekty inkluzivního vzdělávání dítěte s poruchou autistického spektra při běžné ZŠ" v teoretické části poukazuje na uchopení inkluzivního vzdělávání v legislativě a popisu jednotlivých poruch autistického spektra. Blíže popisuje jednotlivé oblasti autistické triády a seznamuje se všemi účastníky inkluzivního procesu. Praktická část se zaměřuje na proces vzdělávání jedince s poruchou …víceAbstract:
My diploma thesis "Aspects of inclusive education of a child with an autistic spectrum disorder at a regular elementary school" shows inclusive education in our legilastion and a description of each autism spectrum disorder in my theoretical part. It closely describes a particular area of autistic triad and presents all members of an inclusive process. The practical part focuses on an educational process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUŘÁTKOVÁ, Jana. Aspekty inkluzivního vzdělávání dítěte s poruchou autistického spektra při běžné ZŠ. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková
Název
Vložil
Vloženo
Práva