Návrh marketingové podpory restrukturalizace produktového portfolia společnosti Outward Bound - Česká Cesta, s.r.o. – Ing. Karel Pánek
Ing. Karel Pánek
Diplomová práce
Návrh marketingové podpory restrukturalizace produktového portfolia společnosti Outward Bound - Česká Cesta, s.r.o.
The proposal marketing support of company's product portfolio restructuring in Outward Bound - Česká Cesta, Ltd.
Anotace:
Práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Outward Bound - Česká Cesta, s.r.o. Objasňuje základy tvorby komunikační strategie a popisuje její jednotlivé nástroje, které jsou využity při analýze firmy. Zabývá se také konkrétními návrhy na zlepšení součastného stavu společnosti.Abstract:
The work focuses on the marketing communication of Outward Bound - Česká Cesta, Ltd. It clarifies basis of communication strategy formation, describes the individual tools, which are used in the analyze of company. It also discusses specific proposals to the improving of current company situation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PÁNEK, Karel. \textit{Návrh marketingové podpory restrukturalizace produktového portfolia společnosti Outward Bound - Česká Cesta, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/h6yd6k/.
Jak správně citovat práci
Pánek, Karel. Návrh marketingové podpory restrukturalizace produktového portfolia společnosti Outward Bound - Česká Cesta, s.r.o.. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák