Marketingová strategie pro fair trade výrobky – Klára Svatoňová
Klára Svatoňová
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro fair trade výrobky
Marketing strategy for Fair Trade products
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro Fair Trade výrobky v České republice a je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, popisuje základní pojmy marketingu a jeho složky a druhá polovina teoretické části popisuje koncept fair trade v České republice i ve světě. Popisuje jeho vznik, organizace, značku a fungování konceptu v praxi. Druhá, praktická, část je zaměřena na …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy draft for Fair Trade products in Czech republic and it is divided in two parts. First, theoretical part, describes basic terms of marketing and its components and the second half of the theoretical part describes Fair Trade concept in the Czech republic and in the world. Describes its formation, organizations, mark and functioning of the concept in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Název
Vložil
Vloženo
Práva