Michael Macháček
Bakalářská práce
Procedurální generace terénu
Procedural Terrain Generation
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou procedurální generace terénu. Teoretická část pokrývá a vysvětluje základní techniky a algoritmy, především interpolaci, generaci šumu, a tvorbu terénu založeného na šumu. Součástí práce je kompletní generátor napsaný v jazyce C#, jehož detaily jsou popsány v praktické části. Další součástí práce je uživatelské rozhraní, které implementuje zmíněný generátor, a umožnuje …víceAbstract:
This paper is about procedural terrain generation. Theoretical section covers and explains basic techniques and algorithms, especially interpolation, noise generation, and generating noise-based terrain. Attached it a complete generator written in C#, whose details are described in the practical section. Also attached is a user interface, which implements the aforementioned generator, and allows for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Brožek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva