Pozice a význam charakterového designera při tvorbě animovaných filmů a hlavní metody výstavby vnitřního prostředí postav – BcA. Lucie Doubravová
BcA. Lucie Doubravová
Diplomová práce
Pozice a význam charakterového designera při tvorbě animovaných filmů a hlavní metody výstavby vnitřního prostředí postav
1. theoretical part: Position and significance of character designer in production of animated movies and key methods of construction of character's internal environment 2. practical part: Monkey King - character design of an animated character
Anotace:
Diplomová práce se zabývá náplní, významem a pozicí profese charakterového designera v kontextu tvorby rodinných animovaných filmů. Sleduje a přibližuje klíčové metody postupu práce charakterového designera pro tvorbu kvalitních animovaných postav. Práce dále představuje základní techniky využívané k výstavbě vnitřního prostředí postav jako jsou metoda Inside Out, backstory a ilustruje na konkrétních …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the content, significance, and position of the profession of character designers in the context of family animated movies. It follows and explains key methods used by character designers for creating quality animated characters. The thesis then introduces core techniques employed for constructing a character's internal environment such as the Inside-out method, backstory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOUBRAVOVÁ, Lucie. \textit{Pozice a význam charakterového designera při tvorbě animovaných filmů a hlavní metody výstavby vnitřního prostředí postav}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/h861y4/.
Jak správně citovat práci
Doubravová, Lucie. Pozice a význam charakterového designera při tvorbě animovaných filmů a hlavní metody výstavby vnitřního prostředí postav. Zlín, 2023. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe animované tvorby / Teorie a praxe animované tvorby
Práce na příbuzné téma
-
Anastázie – Jak ztvárnit tragickou historickou událost skrz rodinný animovaný film
Daniela Hýbnerová -
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Rodinný animovaný film jako fenomén současnosti
Tomáš Hájek -
Amatérský film - vývoj a úspěšné fungování na příkladu situace v Královéhradeckém kraji
Petra Lajdarová -
3D grafika a film: Tvorba postav do animovaných filmů
Jana Turková -
Tvorba 3D postavy pro animovaný film
Lukáš Gomola -
1. Animovaný film versus hraný film 2. Kam s ním? - kreslený animovaný film
Jitka SVOZILOVÁ -
Vjačeslav Kotěnočkin a animovaný film
Barbora TOMKOVÁ