Marketingové nástroje a možnosti jejich využití v osobní železniční dopravě na trati Praha - Ostrava – Bc. Vendula Pěničková
Bc. Vendula Pěničková
Diplomová práce
Marketingové nástroje a možnosti jejich využití v osobní železniční dopravě na trati Praha - Ostrava
Usage of marketing tools in public passenger transport on railway line Prague - Ostrava
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na využití marketingových nástrojů v osobní železniční dopravě na trati Praha Ostrava, kde svou činnost provozují tři konkurenční společnosti České dráhy, LEO Express a RegioJet. Cílem této práce je zhodnotit současný stav na uvedené trati z pohledu zákazníka, zmapovat situaci marketingových nástrojů na uvedeném trhu, navrhnout a doporučit zlepšení, podat náměty …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on utilization of marketing tools in public rail transport on the railway line Prague - Ostrava, where three competing companies - Czech Railways, LEO Express, and RegioJet - operate. The aim of this thesis is to assess the current state of the specified railway line from customer's perspective, to propose and recommend improvements, to suggest rectification and this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2015
- Vedoucí: Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PĚNIČKOVÁ, Vendula. \textit{Marketingové nástroje a možnosti jejich využití v osobní železniční dopravě na trati Praha - Ostrava}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/h8bb69/.
Jak správně citovat práci
Pěničková, Vendula. Marketingové nástroje a možnosti jejich využití v osobní železniční dopravě na trati Praha - Ostrava. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Průzkum spokojenosti zákazníků a trvalá péče o zákazníky
Michal Toman -
Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků firmy
Jana Hroudová -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace jejich potřeb, přání a očekávání
Kateřina Šefčíková