Customization through design diversification strategy – Ing. Marek Budinský
Ing. Marek Budinský
absolventská práce studenta CŽV
Customization through design diversification strategy
Přizpůsobení produktu požadavkům zákazníka prostřednictvím designové rozlišovací strategie
Anotace:
Zájem o přizpůsobení designu exteriéru potvrzují výsledky kvantitativního průzkumu zákazníků reprezentovaných dealery. Dle kvalitativního výzkumu jsou definovány konkrétní díly, které se od standardních liší materiálovým karbonovým provedením.Vybrané díly, zadní spoiler a koncovky výfuku, vytvářejí atraktivní záď vozu a dohromady tvoří jeden produkt.Cena je stanovena s přihlédnutím k cenám konkurenčních …víceAbstract:
Based on quantitative research from customers presented by results of dealership outreach an interest in customisation of car design exterior is confirmed. According to qualitative research precise parts are defined, which differentiate from the standard one by material carbon.Both selected parts, rear spoiler and tailpipe endings, create an attractive body tail and together create a product unit. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.celoživotní / obor:
Master of Business Administration / Global Management in Automotive Industry
Práce na příbuzné téma
-
Konfigurátor automobilu jako nástroj individualizace produktu
Michal Konárek -
Individualizace vozů značky ŠKODA v porovnání s vybranou konkurencí
Richard Bukač -
Návrh marketingové strategie pro start-up Bocas
David Závada -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková