Anna Dvořáková

Bakalářská práce

Marketingová analýza produktu

Product Marketing Analysis
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou produktu zaměřenou na výrobkovou řadu MX ve společnosti Kästle CZ, a.s. V první části práce jsou rozebrány základní pojmy související s řešenou problematikou. Druhá část práce obsahuje představení společnosti a marketingové šetření. Na závěr jsou provedeny analýzy, vyhodnocení získaných dat a sestavení možného návrhu pro společnost.
Abstract:
The bachelor's thesis deals with product marketing analysis focused on the MX product line in the company Kästle CZ, a.s. The first part of the work deals with the basic concepts related to the problem. The second part of the work contains a presentation of the company and marketing research. The final part of the work included analyzes, evaluation of the obtained data and compilation of a possible …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dvořáková, Anna. Marketingová analýza produktu. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků