Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky – Ing. Libor HEGER
Ing. Libor HEGER
Diplomová práce
Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky
Project of multibrand strategy implementation in truck tire business unit of Continental AG with focus on North and South America
Anotace:
Diplomový projekt implementace multibrandové strategie v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG se soustředí na řízení značek Continental a General Tire v regionu Severní a Jižní Ameriky. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních pramenů. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou portfolia značek, současným manažerským přístupem …víceAbstract:
Diploma project of multibrand strategy implementation in truck tire business unit of Continental AG focuses on management of Continental and General Tire brands in North and South America. Diploma project is divided into two main parts. In the first part, relevant existing literature was researched and studied. In the second part, brand positioning, the management style and strategic company orientation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8413
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEGER, Libor. \textit{Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/h8y1ut/.
Jak správně citovat práci
HEGER, Libor. Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.
Michaela Tomková -
Analýza pozice značky na trhu piva
Tomáš Otevřel -
Pozice značky Gervais v myslích mileniálů
Thu Thuy Doanová -
Vývoj SUV segmentu na německém trhu z pozice značky Škoda
Kateřina Košťálová -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza konkurenční pozice značky prodejce nábytku
Matěj Surmař