Ing. Libor HEGER

Diplomová práce

Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky

Project of multibrand strategy implementation in truck tire business unit of Continental AG with focus on North and South America
Anotace:
Diplomový projekt implementace multibrandové strategie v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG se soustředí na řízení značek Continental a General Tire v regionu Severní a Jižní Ameriky. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních pramenů. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou portfolia značek, současným manažerským přístupem …více
Abstract:
Diploma project of multibrand strategy implementation in truck tire business unit of Continental AG focuses on management of Continental and General Tire brands in North and South America. Diploma project is divided into two main parts. In the first part, relevant existing literature was researched and studied. In the second part, brand positioning, the management style and strategic company orientation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8413

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEGER, Libor. Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing