Bc. Monika Žaludová

Diplomová práce

Zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s.

Improving the Quality of Services Provided in the Company Levné knihy a.s.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s. V rámci řešení byla použita metoda mystery shoppingu ve vybraných pěti prodejnách společnosti. Na základě analýzy postavení společnosti na trhu a analýzy výsledků mystery shoppingu byla navrhnuta konkrétní opatření ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. Výsledky této práce umožňují společnosti Levné …více
Abstract:
The thesis focuses on improving the quality of services provided by Levné knihy a.s. Mystery shopping method was used in five selected stores of the company. Based on the analysis of the company's market position and the analysis of mystery shopping results, concrete measures have been proposed to improve the quality of provided services. The results in this thesis will allow Levné knihy a.s. to consolidate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Žaludová, Monika. Zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s. . Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing