Zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s. – Bc. Monika Žaludová
Bc. Monika Žaludová
Diplomová práce
Zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s.
Improving the Quality of Services Provided in the Company Levné knihy a.s.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s. V rámci řešení byla použita metoda mystery shoppingu ve vybraných pěti prodejnách společnosti. Na základě analýzy postavení společnosti na trhu a analýzy výsledků mystery shoppingu byla navrhnuta konkrétní opatření ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. Výsledky této práce umožňují společnosti Levné …víceAbstract:
The thesis focuses on improving the quality of services provided by Levné knihy a.s. Mystery shopping method was used in five selected stores of the company. Based on the analysis of the company's market position and the analysis of mystery shopping results, concrete measures have been proposed to improve the quality of provided services. The results in this thesis will allow Levné knihy a.s. to consolidate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žaludová, Monika. Zlepšení kvality poskytovaných služeb ve společnosti Levné knihy a.s. . Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář