Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti – Kateřina SOKOLOVÁ
Kateřina SOKOLOVÁ
Bakalářská práce
Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti
Business plan of the company on the basis of active marketing activity
Anotace:
Tématem bakalářská práce je "Obchodní plán na základě marketingové činnosti." Pro zpracování této práce byl vybrán podnik VCaffé. Úvod popisuje cíl práce a stanovenou strukturu. Bakalářská práce je rozdělena na pět kapitol. V první kapitole je provedena charakteristika vybraného podniku. V další části je popsáno vnější a vnitřní prostředí podniku za pomocí vhodných analýz. Jedná se o PEST analýzu, …víceAbstract:
The subject of the Bachelor´s thesis is "Business plan of the company on the basis of the marketing aktivity." For the processing of this thesis has been chosen the firm VCaffé. Preface describes goals of this thesis and choosen structure. Bachelor´s thesis is divided into five chapters. In the first chapter the characteristic of the chosen firm is performed. In the other part there is a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOKOLOVÁ, Kateřina. Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková