The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project – Žaneta LANDOVÁ
Žaneta LANDOVÁ
Bakalářská práce
The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project
The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop a marketing strategy for the www.lookandbook.cz startup. The analytical part of this bachelor thesis is based on theoretical knowledge described in detail in the first part of the bachelor thesis. The theoretical knowledge is essential to design an effective and successful marketing strategy. The analytical part focuses on application of the theoretical …víceAbstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingové strategie pro nově vzniklý startup www.lookandbook.cz. Praktická část bakalářské práce je založena na teoretických poznatcích, detailně popsaných v první části bakalářské práce. Tyto teoretické poznatky jsou nezbytné k vytvoření efektivní a úspěšné marketingové strategie. Praktická část se zabývá aplikací těchto teoretických poznatků na konkrétní marketingový …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANDOVÁ, Žaneta. The Marketing Strategy of the www.lookandbook.cz Project. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Implementace nástroje řízení kvality na příkladu konkrétní organizace veřejného sektoru
Věra Havlátová -
Návrh projektu implementace Balanced Scorecard do vybraného podniku
Barbora SVOBODOVÁ -
Implementace strategického plánu rozvoje podniku se zaměřením na optimální skladbu interních procesů
Martina FRÜHAUFOVÁ -
Způsoby implementace výchovy k podnikavosti v ekonomickém vzdělávání
Václav Hofman -
Návrh marketingového plánu pro Dj Mallen music
Milan Piluša