Komplexní péče o děti a žáky ve spolupráci s SPC. – Tomáš KLEGA
Tomáš KLEGA
Bakalářská práce
Komplexní péče o děti a žáky ve spolupráci s SPC.
Comprehensive care for children and students in collaboration with SPC
Anotace:
Ve společnosti je určité procento obyvatel postižené nějakou vadou, poruchou či defektem. Může se také jednat i o postižení částečné, nebo kombinované. Pro děti a žáky je výhodou jejich věk, kdy po včasné diagnostice může co nejdříve nastoupit proces nápravy a rehabilitace. Vzhledem k věku postižených, (kterým se ve své práci věnuji) je samozřejmé, že tento proces také zasahuje do výchovně vzdělávacího …víceAbstract:
In the society a certain percentage of the population suffers from a physical disability, disorder or defect. The handicaps can be partial or combined. The age of children and pupils means an advantage because after an early diagnosis the process of remedy and rehabilitation can start as soon as possible. With regard to the age of the handicapped individuals (who are the subject of my thesis) it is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Anna Jakobová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLEGA, Tomáš. Komplexní péče o děti a žáky ve spolupráci s SPC.. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
"Biodiverzita jsme my" - samoobslužný program
Zuzana Šimarová -
Pohled poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy
Eva Sekaninová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální pedagogika v meziválečném období. K obrazu speciální pedagogiky v časopise Úchylná mládež v období 1925-1938
Michaela Valová -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný -
Multidisciplinární přístup v péči o jedince s poruchami autistického spektra ve speciální pedagogice
Tereza KLIMANTOVÁ -
Montessori pedagogika a její využití u dětí s poruchou pozornosti
Věra Engelová -
Zážitková pedagogika v literární výchově na základní škole
Petra HUPPERTOVÁ